Marketing MIX Academy

Marketing MIX Academy

  • Leer slimmer werken aan zichtbaarheid van je bedrijf
  • Ontdek alle mogelijkheden van het zakelijk netwerk LinkedIn
  • Simpel & efficiënt!

Hoe positioneer je je als ondernemer in de maakindustrie? Welke kansen bieden social media om zichtbaarheid te vergroten, nieuwe commerciële kansen te ontwikkelen en netwerken te vergroten? Wereldwijd is LinkedIn het belangrijkste social media platform voor de zakelijke markt. Met ruim 500 miljoen gebruikers wereldwijd biedt dit platform enorme zakelijke kansen.

Leer zakelijke, creatieve en technische vaardigheden om je persoonlijke en professionele doelen te bereiken.

In dit programma ga je actief aan de slag met mogelijkheden van LinkedIn voor de maakindustrie. In drie bijeenkomsten worden de belangrijkste stappen gezet om te zorgen voor een sterke positionering en professionele uitstraling van je bedrijf. Je werkt aan een voedingsbodem voor mooie resultaten en er worden concrete stappen gezet.

In samenwerking met Verenigde Maakindustrie Oost, Koninklijke Metaalunie en Centraal Beheer bieden we dit programma aan. In drie interactieve sessies van 2,5 uur deelt social selling expert Jorrit Drieënhuizen van Centraal Beheer praktische tips en nieuwe inzichten om Linkedin en social selling succesvol toe te passen in de dagelijkse praktijk.

Een training voor: Ondernemers en commercieel verantwoordelijken in de maakindustrie. 

Het programma

Het programma bestaat uit 3 sessies van 2,5 uur. Het is een interactief programma, waarin je actief aan de slag gaat met de mogelijkheden van LinkedIn voor de maakindustrie. Je gaat aan de hand van tips & tools aan de slag met LinkedIn. Je maakt een professionele bedrijfspagina aan, bouwt vlot een goed zakelijk netwerk op, leert zoekopties te gebruiken en leert hoe je leads kunt genereren uit LinkedIn.

Dinsdag 1 maart 2022    7.30 – 10.00 uur     Sessie 1: Personal Branding:

Wat is er nodig om top of mind te worden bij je doelgroep? Wat wil je uitstralen en hoe zorg je voor een goede eerste indruk op LinkedIn? In deze sessie gaan we aan de slag met het maken van keuzes: wie is mijn doelgroep, wat zijn hun uitdagingen en op welke manier kan ik hieraan een bijdrage leveren. Aan de hand van deze keuzes gaan we concreet aan de slag met de inrichting van het eigen LinkedIn profiel en het uitbouwen van netwerken.

Dinsdag 22 maart 2022          7.30 – 10.00 uur     Sessie 2: Delen content en opvolging sales: 

Om zichtbaar te zijn op LinkedIn moet je een verhaal vertellen. Wat is jouw verhaal op LinkedIn en hoe zorgt deze content voor (commerciële) kansen? In deze sessie gaan we aan de slag met aansprekende en relevante content voor je doelgroep en krijg je tips voor creëren van een groot bereik.

Dinsdag 5 april 2022        7.30 – 10.00 uur     Sessie 3: Bring your marketing friend: 

Heeft jouw organisatie een marketing of communicatie medewerker? Kom dan samen naar deze laatste sessie! In deze sessie behandelen we hoe je als bedrijf zichtbaarheid kunt zijn op LinkedIn en hoe je werkt aan merkpositionering. Ontdek samen welke organische en betaalde mogelijkheden er zijn en op welke manier marketing kan ondersteunen in het vergroten van het bereik door de inzet van “employee advocacy”.

Locatie: Evenementenhal Hardenberg, Energieweg 2, 7772 TV Hardenberg

De kosten:
Voor deelname aan dit programma vragen we een eigen bijdrage van €75,-

Ontdek alle mogelijkheden van het zakelijk netwerk!

Training

Trainer: Jorrit Drieënhuizen – Centraal Beheer 

  • Maximaal 50 personen
  • 3 sessies inclusief ontbijt
  • 7.30 – 10.00 uur
Jorrit Drieënhuizen – Centraal Beheer
Scroll naar top